Jak schudnąć

Jak może schudnąć. Wyjaśnię to w najprostszy sposób :):

1. Suplementy naturalne każdego dnia ( Aminowkasy,minerały,Wit C, Ultraelementy, warzywa zielone i inne, owoców maks 3 dziennie ).

2. Nie jedzenie prostych cukrów prawie wcale przez 40 dni, a potem nie za dużo i ogólnie wszysktich węglowodanów. Cukier biały to w 98% cukier prosty = sacharoza.. Więc on tylko sprawia, że trzustka musi regulować poziom cukru w krótkim czasie, ale że jest jego nadmiar to zamienia się on na tłuszcz..

…::::::co dzieję się gdy zjemy jednego 43-gramowego „Marsa”, zawierającego 30 g węglowodanów ogółem z czego 17,5 g stanowią cukry proste? Nie łatwo sobie wyobrazić, że całe owe 17,5 gram sacharozy zbudowanej jedynie z dwóch cząsteczek cukrów prostych zostaje bardzo szybko rozłożone na owe cukry, które następnie zostają jednocześnie wchłonięte do krwioobiegu. Dalsze konsekwencje takiej sytuacji są oczywiste – nagły wysoki wzrost poziomu glukozy we krwi powoduje, że trzustka musi się nieźle napracować aby wyrzucić do krwioobiegu odpowiednią ilość insuliny, czyli hormonu obniżającego poziom glukozy we krwi poprzez umożliwienie przekazania cukru do komórek. Po tak dużym wyrzucie insuliny poziom cukru oczywiście gwałtownie spada a my szybko czujemy się znowu głodni:::::::…

3.Ten cukier odkłada się w tkankach i jest zamieniany na tłuszcz. Organizm nie usuwa nadmiaru cukru!!!

4. Mięśnie spalają kalorie, więc sport/ćwiczenia ale przed uprawianiem sportu Aminokwasy lub białka i po treningu i w trakcie jak trwa dłuzej niż 20 min Węglowodany złożone+woda+elektrolity+witaminy B-compleks/Wit C. Po treningu natychmiast aminowkasy z weglowodanami zlozonymi. Jakieś 20 min po treningu białko, a potem nic nie pijemy i nie jemy przez min. 3 h opróćz ego c otworzy kwas solny np. kiszone ogórki, chrzan…

5. Bieganie bez jedzenia białka/aminowkasów przed i po nie ma żadnego sensu, bo spalaja się mieśnie i szkodzimy zdrowiu, tak samo nie spozywanie minerałów po treningu i B -compleks, bo pocąc się wypłukują się wszystkie minerały,witaminy i podczas wysiłku fizycznego uszkadzają się mięśnie i tu paradoksalnie można przytyć, bo mięsni coraz mniej a tłuszczu coraz wiecej 😀 oraz glukozamina z chondorityną bez tego to tylko czekać na problemy ze stawami uprawiajć sporty ze szczególnym nadwyrężaniem sttawów jak bieganie,siłownia

6. Woda strukturyzowana najlepiej redox po treningu, a nie z plastikowych butelek “jakies” brzydkie wody typu Cisowianka, muszynianka itd. Te wody są nic nei warte, szkodzą zdrowiu i tylko nakręcają jakieś firmie portfele kosztem zdrowia.. Tu o idealnej wodzie. http://totalfreedom.pl/zdrowie/woda/

7. Jedzenie soli himalajskiej,morskiej, a zrezygnowanie z kuchennej, kuchenna to biała smierc bez wartości = sód w 98%. Zatrzymuje wodę i część kg..  to jest właśnie zbędna woda a nie tluszcz… Sól Himajska ma ok. 84 minerałów i jest czysta.

8. Jedzenie produktów z białkiem ok. 0,8-1,2 g na 1 kg masy ciała codziennie, a podczas ćwiczeń w zależności od wysiłku więcej, a na rzeźbę to ok 2 g na 1 kg masy ciała. 9 Glodowanie się nie ma sensu, jest to tylko tworzenie chorób, bo jak ktos czuje głod to już mięśnie są zjadane przez organizm , czyli organizm pobiera energię z aminowasów i taka osoba traci mięśnie a nie tłuszcz;] 10. Efektów JOJO nie bedzie jeśli po prostu zaczniemy spalać energię z jedzenia albo zaczniemy jeść tyle aby nie bylo nadmiarów energi czy kalorii, ew. uprawiać sport częściej… oraz oczyszczać organizm, bo dziś świat jest zanieczyszczony m m.in. pestycydami , spalinami! Ale polecam zasady na stałe: a ) więcej białka b) mniej węglowoadanów, glownie prostych! c) picie wody redox każdego dnia odpowiednio, bo 60-90% organizmu to woda i bez niej  nie ma oczyszczania ani odzywienia, więc zły metabolizm = otyłość=cukrzyca>>miażdżyca>>brak energi>>rak,,, Woda Redox   A tu ile wody należy pić i jakiej: http://totalfreedom.pl/zapiszto/ile-pic-wody/

Treści i produkty z serwisu ukladodpornosciowy.pl mają na celu polepszenie stanu organizmu np. poprzez wzmocnienie układu odpornościowego czyli informowanie o zdrowym stylu życia i odżywianiu, a nie zastąpienie, kontaktu pomiędzy czytelnikiem Serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w naszym Serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Administrator nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w Serwisie.