Suplementy na przyrost masy mięśniowej oraz co jest potrzebne do zbudowania masy mięśniowej

Aby zbudować sobie mięśnie / zyskać przyrost masy mięśniowej i wyrzeźbić ciało potrzebne jest:

  1. Budulec mięśni, czy to z czego one się składają, czyli białko, a w tym aminokwasy.
    • Polecam tę odżywkę białkową ( spożywamy ok. 20-30 min. po treningu ): Białko ryżowe / 25 g w porcji  ok 1,5-2 g na 1 kg masy ciała potrzebujemy. Jeśli spożywamy za mało białka to nie zbudujemy mięśni. Osoby, które codzienne dostarczają mniej niż 0,8 g na kg masy ciała po prostu mają niedobór białka i ich mięśnie pobierają aminokwasy z własnych mięśni i takie osoby są szczupłe bo mają za małą ilość mięśni.
  2. Testosteron ( męski hormon ) Z wiekiem ok. 25-30 roku życia spada poziom tych hormonów. One kształtują całe ciało. Dzięki odpowiedniej ilości testosteronu po prostu facet jest bardziej męski wewnątrz i na zewnątrz.
  3. Stymulacja mięśni.

    • Odpowiednie napięcie mięśni.
    • Odpowiednia ilość powtórzeń.
    • Odpowiednie obciążenia. Za duże ciężary obciążają mocno stawy i dlatego powtarzajmy więcej razy ale mniejsze ciężary i nigdy aż do końca, czyli resztkami sił wykonywać powtórzenie. Sport to ma być pasja, radość a nie męczarnie :).
  4. Wydolność, odkwaszanie, energia i oczyszczanie.
    • Alfa Aktiv. Produkt, który zwiększa wydolność sportowców, czy będziemy mogli ćwiczyć dłużej. Alkalizuje krew, odtruwa, odkwasza, chroni przed smogiem elektromagnetycznym i oczyszcza z metali ciężkich. Jest to pierwszy na świecie ujemnie jonizujący suplementOpis i zamówienie Alfa Aktiv  
  5. Hormon wzrostu.

    • GH Balance to preparat, którego celem jest poprawa wyglądu ciała na bardziej męski – wyraźnie zarysowane mięśnie, znaczny przyrost siły, sprawności i wytrzymałości fizycznej. Preparat można stosować w cyklu redukcyjnym, ponieważ wspomaga on spalanie tkanki tłuszczowej, lub podczas budowania masy mięśniowej, gdyż doskonale rzeźbi mięśnie i dodaje im mocy.  Opis i zamówienie GH Balance  
  6. Energia. Aby móc wykonywać ćwiczenia potrzebujemy mieć energię, czyli nie możemy być zmęczeni, wyczerpani czymkolwiek i w tym celu należy przed treningiem spożyć Witaminy z grupy B i aminokwasy.
    • L glutamina. Przed i  w trakcie. Można spożywać 10g przed, w trakcie i po treningu, lub można zredukować te dawki do 5 g jeżeli spożycie glutaminy następuje w godzinach poprzedzających trening. Opis i zamówienie Glutaminy  
    • B Compleks liposomalna. Przed, w trakcie i po treningu. Te witaminy sąw organizmie ok. 2-3. Są rozpuszczalne w wodzie i łatwo się usuwają poprzez np. pot. Podczas treningu tracimy własnie te witaminy bardo szybko i dlatego należy je uzupełniać także w takcie ćwiczeń co ok. 21 minut Opis i zamówienie liposomalnej B Compleks  
  7. Zwiększenie siły.

    • Metadrol . Pierwszym zauważalnym przez sportowców przyjmujących Metadrol jest zwiększenie energii i siły już podczas pierwszego dnia treningowego po rozpoczęciu cyklu. Jeśli chodzi o widoczny wzrost mięśni najczęściej następuje  już w 2 tygodniu stosowania odżywki wspomagającej ich wzrost, najpóźniej dochodzi do tego w tygodniu 3. Opis i zamówienie Metadrol  

  8. Elektrolity. W trakcie  po treningu. Minerały, które tracimy co 2-3 godz. powinniśmy je uzupełniać. Podczas treningu w trakcie i po treningu, ponieważ wraz z poceniem się tracimy te minerały i nasza krew z tego powodu m.in się zakwasza. Dostarczenie odpowiedniej ilości Elektrolitów jak Sód, potas pozwoli nam szybko zregenerować się po treningu.

 

Najnowsze wpisy

Kategorie

Archiwa

Zapisz się w celu otrzymywania informacji o zdrowiu na emaila

Treści i produkty z serwisu ukladodpornosciowy.pl mają na celu polepszenie stanu organizmu np. poprzez wzmocnienie układu odpornościowego czyli informowanie o zdrowym stylu życia i odżywianiu, a nie zastąpienie, kontaktu pomiędzy czytelnikiem Serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w naszym Serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Administrator nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w Serwisie.