Suplementy na przyrost masy mięśniowej oraz co jest potrzebne do zbudowania masy mięśniowej

Aby zbudować sobie mięśnie / zyskać przyrost masy mięśniowej i wyrzeźbić ciało potrzebne jest:

  1. Budulec mięśni, czy to z czego one się składają, czyli białko, a w tym aminokwasy.
    • Polecam tę odżywkę białkową ( spożywamy ok. 20-30 min. po treningu ): Białko ryżowe / 25 g w porcji  ok 1,5-2 g na 1 kg masy ciała potrzebujemy. Jeśli spożywamy za mało białka to nie zbudujemy mięśni. Osoby, które codzienne dostarczają mniej niż 0,8 g na kg masy ciała po prostu mają niedobór białka i ich mięśnie pobierają aminokwasy z własnych mięśni i takie osoby są szczupłe bo mają za małą ilość mięśni.
  2. Testosteron ( męski hormon ) Z wiekiem ok. 25-30 roku życia spada poziom tych hormonów. One kształtują całe ciało. Dzięki odpowiedniej ilości testosteronu po prostu facet jest bardziej męski wewnątrz i na zewnątrz.
  3. Stymulacja mięśni.

    • Odpowiednie napięcie mięśni.
    • Odpowiednia ilość powtórzeń.
    • Odpowiednie obciążenia. Za duże ciężary obciążają mocno stawy i dlatego powtarzajmy więcej razy ale mniejsze ciężary i nigdy aż do końca, czyli resztkami sił wykonywać powtórzenie. Sport to ma być pasja, radość a nie męczarnie :).
  4. Wydolność, odkwaszanie, energia i oczyszczanie.
    • Alfa Aktiv. Produkt, który zwiększa wydolność sportowców, czy będziemy mogli ćwiczyć dłużej. Alkalizuje krew, odtruwa, odkwasza, chroni przed smogiem elektromagnetycznym i oczyszcza z metali ciężkich. Jest to pierwszy na świecie ujemnie jonizujący suplementOpis i zamówienie Alfa Aktiv  
  5. Hormon wzrostu.

    • GH Balance to preparat, którego celem jest poprawa wyglądu ciała na bardziej męski – wyraźnie zarysowane mięśnie, znaczny przyrost siły, sprawności i wytrzymałości fizycznej. Preparat można stosować w cyklu redukcyjnym, ponieważ wspomaga on spalanie tkanki tłuszczowej, lub podczas budowania masy mięśniowej, gdyż doskonale rzeźbi mięśnie i dodaje im mocy.  Opis i zamówienie GH Balance  
  6. Energia. Aby móc wykonywać ćwiczenia potrzebujemy mieć energię, czyli nie możemy być zmęczeni, wyczerpani czymkolwiek i w tym celu należy przed treningiem spożyć Witaminy z grupy B i aminokwasy.
    • L glutamina. Przed i  w trakcie. Można spożywać 10g przed, w trakcie i po treningu, lub można zredukować te dawki do 5 g jeżeli spożycie glutaminy następuje w godzinach poprzedzających trening. Opis i zamówienie Glutaminy  
    • B Compleks liposomalna. Przed, w trakcie i po treningu. Te witaminy sąw organizmie ok. 2-3. Są rozpuszczalne w wodzie i łatwo się usuwają poprzez np. pot. Podczas treningu tracimy własnie te witaminy bardo szybko i dlatego należy je uzupełniać także w takcie ćwiczeń co ok. 21 minut Opis i zamówienie liposomalnej B Compleks  
  7. Zwiększenie siły.

    • Metadrol . Pierwszym zauważalnym przez sportowców przyjmujących Metadrol jest zwiększenie energii i siły już podczas pierwszego dnia treningowego po rozpoczęciu cyklu. Jeśli chodzi o widoczny wzrost mięśni najczęściej następuje  już w 2 tygodniu stosowania odżywki wspomagającej ich wzrost, najpóźniej dochodzi do tego w tygodniu 3. Opis i zamówienie Metadrol  

  8. Elektrolity. W trakcie  po treningu. Minerały, które tracimy co 2-3 godz. powinniśmy je uzupełniać. Podczas treningu w trakcie i po treningu, ponieważ wraz z poceniem się tracimy te minerały i nasza krew z tego powodu m.in się zakwasza. Dostarczenie odpowiedniej ilości Elektrolitów jak Sód, potas pozwoli nam szybko zregenerować się po treningu.

 

Zapisz się do naszego newslettera

Najnowsze wpisy

Woda

Zdrowa Woda

Kategorie

Archiwa

Zapisz się w celu otrzymywania informacji o zdrowiu na emaila